כרטיס ביקור וירטואלי? מה זה בעצם?
כולנו מכירים היטב את כרטיסי הביקור המודפסים. כרטיס ביקור וירטואלי מבוסס על עקרון דומה, אבל הוא משוכלל הרבה יותר. מעבר לזה, יתרונו בכך שדי שיוצרים כרטיס יחיד וכבר ניתן להפיצו לרבים מאוד. ניתן לשנות בו דברים ועדכן כל הזמן, אבל לא צריך את כל הטרחה שכרוכה בהדפסת הכרטיס.
לא, אני לא טוענת שזמנו של הכרטיס המודפס חלף. אני ממש לא בטוחה בכך. אבל ... לטענתי היום כבר לא די בו. יותר מזה, אשמח אם מישהו ירים את הכפפה וייצור כרטיסים לנשיאה בארנק (כמו הכרטיסים המודפסים) אבל הם יהיו ממוחשבים, ויופיע בהם כל המידע שיכול להופיע בכרטיס הוירטואלי.
כרטיס ביקור וירטואלי צריך להיות דומה במובן מסוים לדף נחיתה. הדמיון צריך להיות בכך שהמסתכל בו לו יצטרך לבצע פעולות גלילה.
דמיון נוסף הוא בכך שבכרטיס צריך שיהיה גם מידע טקסטואלי וגם ויזואלי אחר. חשוב מאוד שבכרטיס הביקור הוירטואלי יהיה סרטון וידאו. אבל הסרטון לא אמור לעסוק במוצר ספציפי, אלא לתאר את העסק עצמו.
השוני המהותי ביותר בין כרטיס הביקור הוירטואלי לדף נחיתה אמור להיות בכך, שכרטיס ביקור וירטואלי לא אמור להיות מוכר. כן ניתן לצרף בכרטיס טופס, אבל רק טופס הרשמה לרשימת תפוצה או טופס צור קשר.
שוני נוסף הוא, שבניגוד לדף נחיתה שממנו לא אמורים להיות קישורים יוצאים, אלא רק מדף התודה למי שמילא בו את הטופס. בכרטיס הביקור הוירטואלי חשוב שכן יהיו קישורים יוצאים, ביחוד לאתר העסק, לדף הפייסבוק שלו ולבלוג.
נוכחות אינטרנטית בראש גדול בשבילכם תמיד